jueves, 21 de enero de 2016

DAY OF THE VIRGIN OF HIGH GRACE


Dear Mommy , on this special day I want to thank you for your love, support, understanding, for your intercession for me, because you'll always are beside me and look at me with tenderness and love. I love you mommy, I want to know you more every day and beg you to fill me with your love to love all the special little people that are in my life. Amen!!!!!
Congratulations on your day Holy Virgin of Altagracia !!!!!

Mamita querida,en este dia tan especial quiero darte las gracias por tu AMOR, apoyo, comprension, por tu intercesion por mi, porque vas a mi lado siempre y me miras con ternura y mucho AMOR. Te AMO mamita, quiero conocerte cada dia mas y te ruego que me llenes de tu AMOR para amar a todas las personitas especiales que has puesto en mi camino. Amen!!!!!

Mīļā Māmiņa "MARIJA" , par šo īpašo dienu es vēlos pateikties jums par jūsu mīlestību, atbalstu, sapratni, jūsu aizlūgšanu par mani, jo jūs vienmēr ir man blakus un skatīties uz mani ar maigumu un mīlestību. Es mīlu jūs mamma, es gribu zināt, katru dienu vairāk par jums un lūdzu jūs aizpildīt mani ar savu mīlestību lai es varetu mīlēt visus īpašos maz cilvēku, kas esam likts manā ceļā. Amen !!!!!Apsveicam ar jūsu dienā Vissvētākās Jaunavas Altagracia !!!!!
Esi sveicināta, Marija, žēlastības pilnā, Kungs ir ar Tevi; Tu esi svētīta starp sievietēm, un svētīts ir Tavas miesas auglis Jēzus.Svētā Marija, Dieva Māte, lūdz par mums, grēciniekiem, tagad un mūsu nāves stundā. Amen.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario