jueves, 8 de diciembre de 2016

VIDEO OF THE WEEK:DISCOVERING THE WORL WITH OUR SWEETHEARTS




Although it is the same sky and it is the same sun
They are the same streets but I am not
I'm not the same.
And as a tourist I can walk
Discovering new things when walking
because you our "SWEETHEARTS" are with me.

PRE-CHORUS
Because you are with me I'm starting to discover
The simple things that I did not live before.

CHORUS
The voice of the sea and the stars that speak so much of you "SWEETHEARTS"
The voice that screams in the silence that you want me here
near you.

The kiss of yours and every drop that gets me wet while walking
The light that flows in the sound of a small child crying.
You, my "SWEETHEARTS" make me live, you make me laugh, and breathe.

II
Although you were with me I could not understand
that I was surrounded by so much pleasure
Of so many reasons.
And from my routine I had to get out
To stop and see your smile

And feel my life.


Aunque es el mismo cielo y es el mismo sol 
son las mismas calles pero yo no soy 
no soy el mismo. 
Y como un turista puedo caminar 
descubriendo cosas nuevas al andar 
por que nuestros "AMORES" están conmigo. 

PRE-CORO 
Por que estan conmigo empiezo a descubrir 
las cosas sencillas que antes no viví. 

CORO 
La voz del mar y las estrellas que hablan tanto de ustedes "AMORES"
la voz que grita en el silencio que me quieres aquí 
cerca de ti. 
El beso de ustedes y cada gota que me moja al andar 
la luz que fluye en el sonido de un pequeño al llorar. 
Me haces vivir, me haces reir, y respirar. 

II 
Aunque estaban conmigo no pude entender 
que estaba rodeado de tanto placer 
de tantos motivos. 
Y de mi rutina tuve que salir 
para detenerme y verles sonreir 
y sentir mi vida.


Lai gan tas ir tas pats debesis, un tas ir tas pats saule
Tie ir tie paši ielas, bet es neesmu
Es neesmu tāds pats.

Lai gan tas ir tas pats debesis, un tas ir tas pats saule
Tie ir tie paši ielas, bet es neesmu tāds pats.
Un kā tūrists es varu staigāt
Atklājot jaunas lietas kamer Staigāju
Tāpēc, ka jums, mūsu "MILOTAJIEM" ir ar mani.

PRE-CORO
Tāpēc, ka jus esat ar mani, es esmu sāk atklāt
Vienkāršas lietas, ka es nedzīvoju agrāk.


CHORUS
Jūru un zvaigznēm balss, kas runā tik daudz par jums "MILOTAJIEM"
Balss, kas kliedz klusumā, ka "JUMS gribi but šeit
pie jmums.

 skūpsts no jums, un katru pilienu kas izpaužas mani slapjš kamer es eju
Gaisma, kas plūst ar skaņu no mazs bērns ka raudāt.
Tu liec man dzīvot, tu liec man smieties, un elpot.

II
Gan jums bija ar mani, es nevarēju saprast
Kas man bija apkārt tik daudz prieka
Tik daudz iemeslu.
Un no manas rutīnas man bija izkļūt
Apstāties un redzēt "JUSU" smaidu
Un justies manu dzīvi.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario