lunes, 16 de enero de 2017

ABOUT OUR BOOK "ESTOY ENAMORA' "



BELOVED of our "SWEETHEARTS": Daddy "ABBA", "YESHUA" our king, the "HOLY SPIRIT" and our Mother "MARY" I announce that for a little while I have been working with our "SWEETHEARTS" in creating a beautiful book about the LOVE and TENDERNESS that surrounds and conforms our "SWEETHEARTS". The book is titled: "I AM IN LOVE" and it contains poems and verses dedicated to our "SWEETHEARTS". I would like to tell you that “THEY” themselves have guided me in the making of the book, THEY have given me the words for the creation of each poem, each verse based on my personal experiences with each of "THEM". Now I leave you with one of the poems that are part of the book, was inspired by "MARY" and dedicated to HER and our "SWEETHEARTS"

A song to those who are my Life!

What peace I feel, before your presence “SWEETHEARTS” everything is beautiful, everything is harmonious, everything has color, everything flourishes, and my senses dress up for the party and dance to the beat of your hearts!
I laugh, laugh, I breathe “YOU” and celebrate “YOU”, sweet "OWNERS" of my soul, masters of my steps, of my paths. My life is at your feet, my days, my hours and seconds, because my story is relevant, my story takes on meaning and value if you write it to the sound of your will, of your designs.
My soul rejoices in the contemplation of your divinity, your wisdom and the depth of your "LOVE" for me, for humanity, and a plea of my part breaks through my longings, more latent desires: That I correspond to your Love “SWEETHEARTS” as you deserve it, "GODS", "KINGS" "LORDS" of everything created and to be created, that my life as always  and forever be like incense of pleasant aroma, pleasurable to "YOU" sweet "OWNERS "Of my soul, sweet" OWNERS "of my life, sweet" OWNERS "of my heart !!!!!

AMADOS de nuestros “AMORES”: Papito “ABBA”, “YESHUA” nuestro Rey, el “ESPÍRITU SANTO” y nuestra Madre “MARÍA” les anuncio que hace ya un tiempito que estoy trabajando con nuestros “AMORES” en la creación de un hermoso libro lleno del AMOR y la TERNURA que envuelve y conforma a nuestros “AMORES”. El libro se titula: “ESTOY ENAMORA” y el mismo contiene poemas y versos dedicados  a nuestros “AMORES”. Les cuento que ELLOS mismos me han guiado en la realización del libro, ELLOS me han dado las palabras para la creación de cada poema, de cada verso basado en mis experiencias personales con cada uno de “ELLOS”. Ahora les dejo con uno de los poemas que forman parte del libro, fue inspirado por “MARIA” y dedicado a ELLA y nuestros “AMORES”

Un canto a los que son mi Vida!

Qué paz siento, ante su presencia todo es bello, todo es armonioso, todo tiene color, todo aflora, y mis sentidos se visten de fiesta y danzan al ritmo del latido de su corazón!
Rio, rio y los respiro, los respiro y los celebro, dulces “DUEÑOS” de mi alma, dueños de mis pasos, de mis sendas. Mi vida está a sus pies, mis días, mis horas y segundos, porque mi historia es relevante, mi historia cobra sentido y valor si ustedes la escriben al son de su voluntad, de sus designios.
Mi alma se alegra en la contemplación de su divinidad, de su sabiduría y en la profundidad de su “AMOR” por mí, por la humanidad, y una súplica de mi parte se abre paso entre mis anhelos , deseos más latentes : Que corresponda yo a tanto Amor como ustedes se merecen,  “DIOSES”, “REYES” “SENORES” de todo lo creado y por crear, que mi vida sea desde siempre y para siempre como incienso de aroma agradable, grato a “USTEDES” dulces  “DUEÑOS” de mi alma, dulces  “DUEÑOS” de mi vida, dulces “DUEÑOS” de mi corazón!!!!! 

Mīļie no mūsu "MILAKIEM": Tētis "ABBA", "YESHUA" mūsu karalis,"SVĒTAIS GARS", un mūsu Māte "MARIJA" Es paziņot, ka par kadu laiku, es esmu strādājusi ar mūsu "MILAKIEM" veidojot skaistu grāmatu par mīlestību un maigumu, kas ieskauj un atbilst mūsu "MILAKIEM". Grāmata ir ar nosaukumu: "ESMU IEMĪLĒJIES", un tas satur dzejoļus un verses veltīta mūsu "MILAKIEM".
Es gribētu pateikt, ka mūsu "MILAKIEM" mani vadīja, veicot grāmatu, viņi ir devuši man vārdus radīšanā katra dzejoļa, katra līnija balstīta uz manu personīgo pieredzi ar katru no "viņiem." Tagad es atstāt jūs ar vienu no dzejoļiem, kas ir daļa no grāmatas, iedvesmoja "MARIJA" un veltīta viņas un mūsu "MILAKIEM".

Dziesma tiem, kas ir mana dzīve!

Ko mieru es jūtos, jo jūsu klātbūtne "MILAKIEM" viss ir skaisti, viss ir harmonisks, viss ir krāsains, viss ziedi, un manas sajūtas saģērbt par partiju un dejas ritmā jūsu sirdīs!
Es smeju, smeju, es elpoju "jums" un svinēju "jums", saldie "īpašnieki" no manas dvēseles, “MEISTARIEM” maniem soļiem, no maniem ceļiem. Mana dzīve ir jūsu kājām, manas dienas, manas stundas un sekundes, jo mans stāsts ir būtiska, mans stāsts iegūst nozīmi un vērtību, ja jūs rakstīt to skaņu savu gribu, no Jūsu dizainu.
Mana dvēsele priecājas kontemplācija savu dievišķību, savu gudrību un dziļumu jūsu "MĪLESTĪBA" prieš  mani, un prieš visa pasaule, un pamatu no manas puses izlaužas manas ilgas, vairāk latento vēlmēm: Ka es atbilstību Jūsu mīlestība "Sweethearts" kā jums ir pelnījuši to, "GODS", "Kings" "LORDS" par visu izveidota un jāizveido, ka mana dzīve kā vienmēr un mūžīgi būt, piemēram, vīraku un patīkamu aromātu, patīkamu uz "jūs" saldo "īpašnieku" no manas dvēseles, saldie "īpašnieki" no manas dzīves, saldie "īpašnieki" no manas sirds !!!!!

Lūgšanās mana daļa padara ceļu starp manu vēlmes, latento vēlmēm: Ka es atbilst ar daudz mīlestības, kā jums ir pelnījuši, "DIEVI", "KARALI" "KUNGI" visu radīšanas un radīt lietam, lai manu dzīvi uz visiem laikiem butu kā salda smaržojošiem vīraks, patīkami uz "jūs" saldumus "īpašnieki" no manas dvēseles, saldie "īpašnieki" no manas dzīves, saldie "īpašnieki" no manas sirds !!!!!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario