miércoles, 10 de mayo de 2017

PERFUME AT YOUR FEET BELOVED "YESHUA"


My inspiration is you,my strength is you, «Prince of Peace», God of justice and truth «YESHUA»(JESUS). I want to be a pleasant perfume at your feet. I want to please you in everything my Lord. I want to give love to all the special little people that surround me just as you did, just as you do, my Victorious Hero! :-)


Mi inspiración eres Tú, mi fortaleza eres Tú, "Príncipe de Paz", Dios de justicia y verdad "YESHUA" (Jesús). Quiero ser perfume agradable a tus pies. Quiero agradarte en todo mi Señor. Quiero dar amor a todos las personitas especiales que me rodean tal como lo hiciste Tú, tal como lo haces Tú, mi héroe victorioso! :-)


Mana iedvesma ir jums, mans spēks ir jums, "mieru Princis», taisnīguma un patiesības Dievs «YESHUA» (Jēzus). Es gribu būt patīkams smaržu pie jūsu kājām. Es gribu jūs iepriecināt ar visu sava Kunga. Es vēlos, lai dotu mīlestību visiem īpašajiem maz cilvēku, kas ieskauj mani, tāpat kā jūs,mans uzvarošs varoni! :-)

No hay comentarios.:

Publicar un comentario