martes, 3 de marzo de 2015

TESTIFYING THE TRUE: A WONDERFUL DAY!!!!!!!!!!!!


 

Two weeks ago Daddy "ABBA" asked me to put on my cap that says "I LOVE JESUS", because at that moment we will visit the store called the "SIREN" to buy some food and with  the message of that cap you can show everyone THAT YOU ARE CHRISTIAN to those who see the cap.

Another thing that Daddy "ABBA" and the "HOLY SPIRIT" ask me to do was to bless the special little people that were passing by and to write their names to pray for them. Clearly, those who see the cap, and people who are blessed and wroted in the book of prayers that I have is not a coincidence, that shows that our Daddy "ABBA" and our SWEETHEARTS "HAS CONTROL OVER EVERYTHING!!!!!!!!!!!!

At one point we approached three young Women
 
 
 
then: Daddy "ABBA" and the HOLY SPIRIT told me to blesses them! They answered: - Amen! later they called me because they wanted to confirm what says the cap!!!!!!!! and I show them the cap then they said ' -Are you Christian ?! I told them YES!!!!!!! :) and I took their names and told them That I will pray for  them every day so THAT'S THE DESIRE OF OUR DADDY ABBA, OUR LORD, AND POWERFUL FATHER THE DESIRE OF YESHUA AND his wife ("MARIA MAGDALENA", who is PRETTY TENDER AND WISE), ALSO IS DE DESIRE OF THE HOLY SPIRIT and his WIFE  ("MARIA BONITA" SWEET AND CARING)and of course, THE MOTHER OF GOD "MARY" who always is interceding for was, with all HER  LOVE.
 
At the end the women very willingly gave me their names, to write them in my prayer book. One of them told me that her name is "Elizabeth" like me.
This name means "She who LOVES GOD" THEY WERE VERY GRATEFUL TO GOD DADDY(ABBA) AND VERY HAPPY! It was a wonderful day !!!!!!!!!!!! THE GLORY BE GIVEN TO OUR DADDY "ABBA" and our SWEETHEARTS !!!!!!!!!!!!

 

Ya  hace par de semanas atras Papito "ABBA" me pidió que me pusiera la gorra que dice: "I LOVE JESUS" porque ibamos a ir a la "SIRENA" a comprar algo de comida y con el mensaje de la gorra uno DA TESTIMONIO DE VIDA DE QUE UNO ES CRISTIANO a los que vean la gorra y otra cosa que PAPITO "ABBA" y el "ESPÍRITU SANTO" me piden que haga es que bendiga a las personitas especiales que me pasen al lado y anote sus nombres para orar por ellas. 
 
Es claro que los que ven la gorra, y las personas que son bendecidas y anotadas en la libreta que tengo de oraciones no es coincidencia sino DIOSIDAD, nuestros AMORES tienen control de todo!!!!!!!!!!!!
 
En un momento nos acercamos a unas jovenes y les dije: Papito DIOS las bendice! Ellas respondieron: - Amén! después me llamaron porque querían confirmar qué decia la gorra, y se las mostré, luego dijeron -Eres Cristiana?! Les dije que si y aproveché y les pedí sus nombres para orar por ellas, de muy Buena gana me dieron sus nombres, para anotarlas en mi libreta de oraciones. Una de Ellas me dijo que se llamab Elizabeth como yo, este nombre significa "La que AMA A DIOS" ELLAS ESTABAN MUY AGRADECIDAS CON PAPITO DIOS Y MUY FELICES! Fue un dia maravilloso!!!!!!!!!!!! LA GLORIA SEA DADA A NUESTRO PAPITO "ABBA" (DIOS) y a nuestros AMORES!!!!!!!!!!!!

Pirms divām nedēļām Tētis"ABBA", man jautāja par manu cepure, kas saka: "Es mīlu Jēzū", Viņš gribēja, lai es valkāja to jo tajā brīdī mēs gribējām apmeklēt veikalu ,ka sauc "sirēna", lai nopirktu kādu pārtiku un ar vēstījumu šī cepure jūs varat parādīt visi KA JŪS ESAT CHRISTIAN, lai tiem, kuri redz cepure.

Vēl viena lieta, ka Tētis "ABBA" un "SVĒTĀ GARA" jautāt man darīt bija svētīt īpašas maz cilvēku, kas gajām manas puses, un rakstīt viņu vārdus, lai lūgtos par viņiem. Skaidrs, tiem, kuri redz cepure, un cilvēki, kas ir svētīti un cilvēki  ka es rasktiju manai grāmatā lūgšanām, kas man ir, nav nejaušība, kas parāda, ka mūsu Tētis "ABBA" un mūsu Sweethearts "kontrole pār VISU !!!!!!
!!!!!!

Vienā brīdī mēs tuvojās trīs jaunas sievietes
Tētis "ABBA" un SVĒTĀ GARA man teica, lai svētī tos! Viņas atbildēja: - Amen! vēlāk viņi aicināja mani, jo viņi gribēja, lai apstiprinātu to, ko saka manai cepure !!!!!!!! un es parādīju viņiem cepuri, tad viņi teica: "-Vai tu esi Kristīgā?! Es viņiem teicu JĀ !!!!!!! :) Un es dabuju viņu vārdus un pateicu, ka es lūgšu par viņiem katru dienu tā, ka ir vēlme MŪSU Tētis ABBA, mūsu Kunga, un spēcīgs TĒVS vēlme YESHUA un viņa sieva ("MARIA MAGDALENA", kurš ir diezgan SALDĀ AND WISE), ARĪ IR VĒLĒŠANAS par SVĒTO GARU un viņa sieva ("MARIA BONITA" MIļA un gādīga), un, protams, mūsu DIEVA MĀTE, "MARIJA", kas vienmēr ir aizbildinu par mums, ar visu savu mīlestību

Beigās sievietes ļoti labprāt man iedeva viņu vārdus, es rakstīju tos manā lūgšanu grāmatu. Viens no viņiem man teica, ka viņas vārds ir "Elizabeth", tas pats ka manejas, Šis nosaukums nozīmē "Viņa, kas mīl DIEVU" Viņi bija ļoti pateicīga DIEVAN (ABBA) un ļoti laimīgas! Tā bija brīnišķīga diena !!!!!!!!!!!! Slava Dievam Tēvam debesīs un uz zemes un mūsu Arī mūsu MILIE!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario