jueves, 10 de marzo de 2016

THE LOVE THAT COMES FROM OUR "SWEETHEARTS"


1 Corinthians 13:4-5

Love is patient, love is kind, it isn’t jealous, it doesn’t brag, it isn’t arrogant, it isn’t rude, it doesn’t seek its own advantage, it isn’t irritable, it doesn’t keep a record of complaints, that's the LOVE our "SWEETHEARTS" feel for us!!!!!

1 Corintios 13:4-5

El amor es paciente, es bondadoso. El amor no es envidioso ni jactancioso ni orgulloso. No se comporta con rudeza, no es egoísta, no se enoja fácilmente, no guarda rencor. Esí es el amor que sienten nuestros "AMORES" por nosotros !!!!!

1. Korintiešiem 13: 4-5

4 Mīlestība ir lēnprātīga, mīlestība ir laipna, tā neskauž, mīlestība nelielās, tā 

nav uzpūtīga. 
5 Tā neizturas piedauzīgi, tā nemeklē savu labumu, tā neskaistas, 

tā nepiemin ļaunu. Tas ir Mīlestība mūsu  "MILIE" jūtas par mums !!!!!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario