miércoles, 1 de agosto de 2018

PRAISING MY SWEET BROTHER: "YESHUA"(JESUS)






Ready for the party. Life is a celebration with «YESHUA»(JESUS) been part of it! My BFF, the «HOLY SPIRIT» help me to create this cool t- shirt. I bought this T-shirt with the cardinal points, then Our «SWEETHEARTS» and I got pretty excited when We came out with the Idea to add it: «LOVE JESUS»...the cool kid is my nephew José Daniel  "Let's praise, with all that we have, the one who was in the cross to save us...YESHUA"(JESÚS)! 
Lista para la fiesta. ¡La vida es una celebración con «YESHUA» (JESÚS) siendo parte de ella! Mi BFF, el «ESPÍRITU SANTO» me ayudó a crear esta genial camiseta . Compré esta camiseta con los puntos cardinales, luego Nuestros «AMORES» y yo nos emocionamos mucho cuando sacamos la Idea de agregarle: «AMAN A JESÚS» ... El cool chiquitin es mi sobrino José Daniel."Alabemos, con todo lo que tenemos, al que estuvo en la cruz para salvarnos..."YESHUA"(JESÚS)! 

Gatavs pusei. Dzīve ir svētki ar "YESHUA" (JEZU), kas ir tā daļa! Mans Labākais draugs uz visiem laikiem, SVĒTĀ GARA, man palīdzēja izveidot šo lielisko kreklu. Es nopirku šo kreklu ar kardinālajiem punktiem, tad mūsu "MILIE", un es ļoti priecājos, kad mums radās ideja pievienot: "LOVE JESUS" ... Vēsais chikvitīns ir mans brāļadēls Josē Daniels. "Slava, ar visu, kas jums ir , tas kas bija uz krusta, lai mūs glābtu ... "JESHUA" (JEZU)!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario