jueves, 2 de agosto de 2018

YOU CAN PRAY FOR SMALL THINGS TOO!


Our "SWEETHEARTS’S" phone
But the Advocate, the “HOLY SPIRIT”, whom the “FATHER” will send in my name, will teach you all things and will remind you of everything “I” have said to you, Said “YESHUA” (John 14:26)
The co-workers of my husband Bob, had a special lunch that day, to celebrate the new building that the company had acquired. Each staff member had to bring food for 6 or 8 people. The night before I had prepared my favorite salad for my husband to take to lunch.
That morning, Bob left for work after giving me a kiss and a hug ... but he forgot the salad. I ran to the street in my pajamas, waving frantically at him, trying to get his attention. But it was too late, so I call his cell phone but it was turned off.
Suddenly I remembered the words of "YESHUA", regarding the "HOLY SPIRIT" that said: - "It will make you remember everything". Of course! I can call upon the "HOLY SPIRIT"! - "Dear HOLY SPIRIT ", sorry; It seems I always call you last, but could you remind Bob that he forgot the salad and make him come back for it? "
Bob has the habit of never returning to look for something he has forgotten at home once he is on his way. I was afraid that even if he remembered the salad, he would not go back for it. Also, aren’t our "SWEETHEARTS" too busy to bother “THEM” for things as small as a salad?
But I should not have been surprised when my husband stopped in front of the house a few minutes later. I came out with the salad in my hands and said, -"I tried to make signs in the street, and I called you on the cell phone, but it was off. Finally I prayed, so you would remember the salad and come back.
Bob replied: -Well, it worked!
"No, dear, to the" HOLY SPIRIT "be the glory," I said. Now go and have fun at lunch.
Later I had to laugh at the reading of (John 14:26) "HE" will teach you all things and remind you of all that "I" have told you”.
The "HOLY SPIRIT" and Our "SWEETHEARTS" can really make us remember all things ... Even a salad! We just have to involve "THEM" in every aspect of Our lives. That day, my husband and I learned that it is better to call Our "SWEETHEARTS" first, even before calling the cell phone.

Testimony given by: Mary Louis


El teléfono de Nuestros “AMORES”
“El consolador, el “ESPÍRITU SANTO”, a quien el “PADRE” enviara en mi nombre, “ÉL” les enseñará todas las cosas y les recordará todo lo que “YO” les he dicho”. Dijo “YESHUA” (Juan 14:26)
Los compañeros de trabajo de mi esposo Bob, tenían un almuerzo especial ese día, con motivo de festejar el nuevo edificio que había adquirido la compañía. Cada miembro del personal tenía que llevar comida para 6 u 8 personas. La noche anterior yo había preparado mi ensalada favorita para que mi esposo la llevara al almuerzo.
Esa mañana, Bob salió hacia el trabajo luego de darme un beso y un abrazo…pero olvidó la ensalada. Corrí a la calle en pijama, haciéndole señas con los brazos frenéticamente, en un intento de que me viera. Pero era demasiado tarde, así que llamé a su celular, pero estaba apagado.
De repente recordé las palabras de “YESHUA”, respecto al “ESPÍRITU SANTO” que decía:-“Les hará recordar todo”. ¡Claro! ¡Podía llamar al “ESPÍRITU SANTO”! –“Querido “ESPÍRITU SANTO”, perdón; parece que siempre te llamo a ti de ultimo, pero podrías recordarle a Bob que olvidó la ensalada y hacer que vuelva a buscarla?”
Bob tiene la costumbre de nunca volver para buscar algo que haya olvidado en casa una vez que ya está de camino. Temía que incluso si recordaba la ensalada, no volvería por ella. Además ¿No están Nuestros “AMORES” demasiado ocupados  como para molestarlos por cosas tan pequeñas como una ensalada?
Pero no debería haberme sorprendido cuando mi esposo se detuvo frente a casa unos minutos después. Salí con la ensalada en las manos y le dije: -Trate de hacerte señas en la calle, y te llamé al celular, pero estaba apagado. Finalmente oré, para que recordaras y volvieras.
Bob respondió:-Bueno, ¡Te funcionó!
-No, querido, al “ESPÍRITU SANTO” sea la gloria -le dije yo-. Ahora ve y diviértete en el almuerzo.
Más tarde tuve que reírme al leer (Juan 14:26) “ÉL” les enseñará todas las cosas y les recordará todo lo que “YO” les he dicho.           
El “ESPÍRITU SANTO” y Nuestros “AMORES” realmente pueden hacernos recordar todas las cosas…¡Hasta una ensalada!, solo tenemos que involucrarlos a “ELLOS” en cada aspecto de Nuestras vidas. Ese día, mi esposo y yo aprendimos que es mejor llamar a Nuestros “AMORES” primero, aun antes de llamar al teléfono celular.

Testimonio dado por: Mary Louis

Mūsu "MILIE" tālrunis
Bet Aizstāvis, SVĒTAIS GARS, ko Tēvs sūtīs Manā Vārdā, Tas jums visu mācīs un atgādinās jums visu, ko Es jums esmu sacījis, teica “YESHUA”(Jāņa evaņģēlijs 14:26)
Mana vīra Boba kolēģiem šajā dienā bija īpašas pusdienas, lai svinētu jauno ēku, ko uzņēmums iegādājies. Katram personāla loceklim bija jāpiedāvā ēdieni 6 vai 8 personām. iepriekšējā naktī es biju sagatavojis manu mīļāko salātu, lai mans vīrs varēja ņemt uz pusdienām.
Tajā rītā, Bob devās uz darbu pēc tam, kad viņš man deba buču un apskāvienu ... bet viņš aizmirsa salāti. Es skrēju uz ielas ar manās pidžamās, pavirzot viļņus uz viņu, cenšoties pievērst viņa uzmanību. Bet tas bija par vēlu, tāpēc es viņu zvanīju par mobilo telefonu, bet tas bija izslēgts.
Pēkšņi es atcerējos vārdus "YESHUA", kas attiecas uz "SVĒTO GARU", kas sacīja: "VINS” jums visu atcerēsies". Protams! Es varu pasauc "SVĒTO GARU"! - "Dārgie SVĒTO GARU", atvainojiet; Šķiet, ka es “JUS” vienmēr saucu par pēdējo, bet vai “JUS” varētu atgādināt Bobam, ka viņš aizmirsa salātus un dara lai viņš atgriezties pie tā? "
Bobam ir ieradums nekad neatgriezties, lai meklētu kaut ko, ko viņš aizmirsis mājās, kad viņš ir ceļā. Baidījos, ka pat tad, ja viņš atcerēsies salātus, viņš to neatgrieztos. Arī nav mūsu "MILIE" pārāk aizņemts, lai apgrūtinātu "VINUS” par tik mazām lietām kā salātiem?
Bet man nebūtu bijis pārsteigts, kad pāris minūtes laikā mans vīrs apstājās pie mājas. Es iznācu ar salātiem manās rokās un teicu: - Es mēģināju zīmogus uz ielas, un es tevi svaniju uz mobilo telefonu, bet tas bija izslēgts. Visbeidzot es lūdzu “SVĒTĀ GARA”, lai tu atcerētos salātus un atgrieztos .
Bob atbildēja: -Ei, tas strādāja!
"Nē, dārgie, lai "SVĒTĀ GARA" būtu godība," es teicu. Tagad iet un priecājieties pusdienās.
Vēlāk man bija smieties par lasīšanu (Jāņa evaņģēlijs 14:26), "SVĒTĀ GARA" jums visu mācīs un atgādinās jums visu, ko Es jums esmu sacījis.
"SVĒTAIS GARS" un mūsu "MILIE" patiešām var mūms atcerēties par visām lietām ... Pat salāti! Mums vienkārši ir jāiesaista "TIE" visos mūsu dzīves aspektos. Šajā dienā mans vīrs un es uzzinājām, ka vispirms ir labāk saukt mūsu "MILIE", pirms zvana mobilajā telefonā.
Liecība: Mary Louis

No hay comentarios.:

Publicar un comentario