jueves, 4 de febrero de 2016

ka visa cilvēce tiks saglabāti caur mūsu "MILIE" (4 DALA)


Kāpēc mums var būt tik daudz vērtību, ka mūsu "Sweethearts" mīl mūs tik ļoti, ka "Yeshua" miris par mums? katrs no mums? Ko jūs domājat, ka jums ir, ka neviens cits nevar izpildīt?
Un atbilde ir: Jūsu "savdabību".
"Unikāls" ir definēts šādi: "Būt viens vienīgais šāda veida bez ekvivalents bezprecedenta"
Ja jūs apzināties būt unikāls vai nē, nemaina faktu, ka jums ir unikāls un unikāla no saviem pirkstu nospiedumiem. Nav divas acis vai zobi, vai DNS, kas ir tāds pats. Katra dziedātāja un dziedātājs balss ir atšķirīgs. Katrs rakstnieks vai rakstniece ir viņa unikāls formulējums. Katrs komponists vsi komponiste ir unikālas iezīmes savā mūzikā. Katrs mākslinieks un māksliniece ir unikāls un unikāla. Ikvienam pastaigas ar savu unikālu veidu. Vai esat kādreiz redzējuši divas identiskas saulrieti? Vai tiešām ir "Twins?"
Es esmu pārliecināts, ka es varētu iet uz stundām. Ikvienam ir unikāls par mūsu "MILIE", un tāpēc jums ir svarīgi, lai "viņiem". Par mūsu "MILIE" Jūs esat nepieciešams, lai jūs kā indivīds, tāpat kā "viņi", ir nepieciešama visu cilvēci kopumā.

Kāda māte varētu būt laimīga, zinot, ka viņa ir atdot vienu no saviem bērniem visu mūžību? Ari mūsu "MILIE" nebūtu laimīgi, zinot, ka "viņi" zaudēja vienu no "saviem" bērniem, ka "viņi", ir radīts, lai būtu unikāla Visumā. Un tā, tāpat kā Raksti mums saka, ka nav nevienu kā "viņiem", nav nevienu cilveks kā jūs. Jūs esat vienīgā persona, tieši tāpat kā jūs uz zemes!
Ja vecāki var justies tukšumu zaudēt bērnu, cik tukša justos Radītāja un Tēva un mūsu "MILIE", ja "viņi" zaudēja dēlu vai meitu? Nav tādas lietas kā "jebkurš cilvēks" mūsu "MILIE" Visumā. Visi ir pazīstami no "viņiem", "VIŅU" rases, "viņu" bērniem!
Ir skaidrs, ka tad, ka jums ir unikāla cilvēci, tur nav nekas, kas padara jūs labāk nekā jebkurš. Bet tās unikalitāti, ir kas padara jūs vērtīgs mūsu "MILIE". Visu savu dzīve es dzirdēju, ka "visi ķīniešu ir vienādi". Tā nav taisnība. Ja jums nav ticiet man, pajautājiet jebkuram ķīniešu māti. Unikalitāti ir visur mūsu "MILIE” radīšanā.

Sāksim ar debesīm. Astronomi mums stāsta, ka ir miljardiem zvaigžņu, taču tas mums stāsta, ka:
4 Viņš nosaka zvaigznēm to skaitu un sauc tās visas vārdā. (Psalmi 147:4)
Tas būtu liels sasniegums, ja cilvēks kādreiz zināt precīzu skaitu zvaigznes, bet mūsu "MILIE" tikai zina, cik daudz tur ir, tas iet tālāk nosaukt tos visus. Ko mēs varam mācīties no tā, ka visas zvaigznes jāatšķiras (unikāls), vai arī nav jēgas, ka katram ir savs nosaukums. I Kor. 15:41 dod mums priekšstatu par to, cik zvaigznes ir unikāls:

"Ir viens spožums saulei, un vēl spožums mēnesim un vēl spožums zvaigznēm, jo zvaigzne atšķiras no zvaigzne godībā." (I Kor 15:41).
Un šeit uz zemes, tāpat kā ir miljardiem unikālas lietas. Paskaties šķirnes dabā. Ne tikai mums ir tūkstošiem sugu, bet mums ir simtiem šķirņu noteikšanai sugu.
Mūsu "MILIE" izgatavots miljoniem ziedu, miljoniem krāsu, izmēru, triljoni formas,
un miljoniem smaržas. Forma, lielumu, krāsu un smaržu ziedu padara tos unikāls, un palielināt interesi un skaistumu mūsu pasaulē. Un tāpat kā mūsu "MILIE lika miljoniem cilvēku ar unikālām īpašībām par katru personu. Kad visi savtīgi miesa tiek noņemta no sirds cilvēks, cilvēce būs augstākā virsotne Dieva radības. Un katrs no mums palīdzēs kaut ko unikālu, lai krāšņums šo sasniegumu.
Prāts un sirds mūsu "MILIE" tiek fiksēts uz unikalitāti, šķirnes un atšķirības. No trim primārās krāsas, "viņi" var padarīt miljardiem dažādos toņos. No tikai septiņas piezīmes, pastāv iespēja miljardiem dažādu un unikālu melodijas. Apsveriet, ja "viņi" bija palielināt primārās krāsas numuru un desmit vai simts, vai tūkstoši? Iedomājieties, ja "viņi", palielināt skaitu piezīmes no septiņiem simtiem vai tūkstošiem? Tas ir pārsteidzošs, ko "viņi" var būt uzglabāts saviem bērniem. Lūk, daži padomi:
"Jūs parādiet man ceļu dzīvē: Tavā klātbūtnē ir pilnība priekā Tavā labās rokas ir priekus [prieki] uz visiem laikiem." (Psalms 16:11)
6 Mūsu "MILIE", “JŪSU” žēlastība sniedzas līdz debesīm un “JŪSU” uzticība līdz padebešiem. 
7“JŪSU” taisnība stāv tāpat kā ““JŪSU”” kalni, “JŪSU” tiesību pamati kā ūdeņi dziļajā pasaules jūrā. Kungie, “JŪS” izglāb cilvēkus un lopus un Tu palīdzi viņiem. 
8 Cik brīnišķa, Kungie, ir “JŪSU” žēlastība! Cilvēku bērni nāk pie “JŪMS” un glābjas “JŪSU” spārnu pavēnī! 9 Viņi mielojas pie “JŪSU” nama labumiem, “JŪS” viņus dzirdini no “JŪSU” prieka strauta. "(Psalmi 36 : 6-8)

Mūsu "sweethearts" jau zināja un vēlējās, cik daudz un kāda veida bērniem "viņi" jābut, lai apkārtējās "sevi", par pārējo mūžību, un jūs (personīgi) skaitļi šajā plānā.
28 Un mēs zinām, ka tiem, kas mīl Tētis “ABBA” un mūsu “MILIE” , visas lietas nāk par labu, tāpēc ka tie pēc Viņu mūžīgā nodoma ir aicināti. 
29 Jo, kurus Tētis “ABBA” un mūsu “MILIE” sākumā nozīmējis, tos Viņu nolēmis darīt līdzīgus “YESHUA” tēlam, lai Viņš būtu pirmdzimtais daudzu brāļu starpā. 
30 Bet, kurus Tētis “ABBA” un mūsu “MILIE” iepriekš nolēmis atpestīt, tos Viņiem arī aicinājis; un, kurus Viņu aicinājis, tos Viņu arī taisnojis; bet, kurus Viņu taisnojis, tos Viņu arī pagodinājis. 
31 Ko nu sacīsim par visu to? Ja Tētis “ABBA” un mūsu “MILIE” ir par mums, kas būs pret mums? 
32 Viņi jau Savu paša “YESHUA” nav saudzējis, bet To par mums visiem nodevis nāvē. Kā tad Viņi līdz ar To mums nedāvinās visas lietas?

Jā, jums bija "zināms", pirms jūs esat dzimis
Ģimenes mūsu "MILIE", "viņu" plāns "viņu" Visums nebūtu pilnīga bez JUMS! Neviens nevar ieņemt jūsu vietā. Ir tikai viens no jums, un vienmēr būs tikai viens no jums. Jums ir nepieciešams domāt par to un domāt par to. Pārāk daudzi cilvēki jūt, ka viņu dzīve ir maza vērtība. Tas nav taisnība, jums ir tik neticami svarīgi, lai mūsu "Sweethearts", kas "Yeshua" brīvprātīgi paredzētajiem "savu" dzīvi pie krusta, jo "viņi" mīl tevi, un "viņi", darītu visu, lai pierādītu "savu" mūžīgo mīlestību un ziedošanos "savu" ģimeni un bērniem, no kuriem jums ir pilnīgi unikāls.
Klausies, mūsu "MILIE" padarījusi šo radīšanu "viņu" pašu prieku
"Tu esi cienīgs, Oh mūsu “KUNGS" un mūsu "MILIE”, saņemt slavu un godu, un varu, jo “JŪS” visu radīji ar “JŪSU” gribu [vēlme, prieks] bija un ir izveidots." (Atkl 04:11)
Mēs esam MŪSU “MILIE” meistarība!!!!!
Mēs neesam atbildīgi par kādu no diviem iemesliem, kāpēc mūsu "MILIE" mīl mūs. Ka Efeziešiem 2:10 saka, ka mēs esam mūsu "MILIE" meistarība ("sasniegums" varētu būt labāks vārds, kas nozīmē "kaut ko veiksmīgi pabeigta"). Un "viņiem" plāns universālo pestīšanas Protams norāda uz veiksmīgu pabeigšanu. Mēs esam sasniegšanu no mūsu "MILIE", jo "viņi" tiek Kurš ir padarījusi mūs "viņu" radniecības, rasi, un "viņi" ir KAS lika mums unikāls.

Mums ir sava loma plānā mūsu "MILIE", bet būt pārliecināti, ka gala rezultāts būs sasniegšanu "viņiem." Mēs varam būt pateicīgi, un mēs varam mīlēt mūsu "MILIE" vēlreiz, lai padarītu mūs unikāls un likt mums "viņu" ģimenes. Turpmāk vajadzētu darīt mūs laimīgus, mēs visi esam mūsu "MILIE" ģimenē. Dievs nav palaist garām vienu bērnu, un mēs nezaudētu vēl viens brālis vai māsa. Tur ir kaut kas tik īpašs katru no mums, ka mēs varam izpildīt tikai.
Bieži kristieši domā ir tik pašpietiekama ka nevaram ticēt ka sliktākais cilvēci nekad nevarētu būt Tētis "ABBA" bērns un but Viņa ģimenes un viņa valstībā mūžībai. Jūs nevarat saprast, piemēram ka, mūsu "MILIE" būtu zaudējums uz visu mūžību, ja Pols vairs nav Viņa Karalistē un ģimenes uz visu mūžību? tajā pašā laikā, apustulis Pāvils domāja: Es esmu sliktākais no visiem grēciniekiem, tapec viņa pateicība mūsu "MILIE" bija tik liela, viņs bija pateicīgs, ka "viņi" bija izglāba viņu no dzīves viņs dzivoja .
15 Tas ir patiess un pilnā mērā atzīstams vārds, ka Kristus Jēzus ir nācis pasaulē izglābt grēciniekus. Es esmu pirmais viņu starpā,
Es iepazīstināju dažādas versijas, lai parādītu, kā Pāvils jutās par saviem grēkiem uz baznīcu. Viņš nepārspīlēju pazemīgi Viņu briesmīgus noziegumus:
"Jo es esmu mazākais apustuļu, Ka neesmu apmierināt to sauc par apustuli, tādēļ ka es vajāju Dieva draudzi." (I 15 Cor. 9)

"Jo Jūs esat dzirdējuši par manu bijušo dzīves veidu jūdaismu, kā es izmantoju, lai vajātu Dieva draudzi un mēģināja to iznīcināt" (Gal 1:13)
"Bet Sauls postīja Baznīcu, ienāk katrā mājā, un velkot vīriešus un sievietes-tos cietumā." (Ap 8: 3)
"Saul, joprojām elpošanas draudi un slepkavība [grieķu: KILL] pret Kunga mācekļiem, gāja pie augstā priestera un lūdza viņam vēstules sinagogām Damaskā, lai, ja es atklāju kādu Piederība ceļā, Gan vīriešiem, gan sievietēm, varētu man dot viņiem saistīts ar Jeruzalemi "(Apustuļu 9: 1-2).
Viena lieta ir nogalināt pašaizsardzībai, bet nogalināt godīgi cilvēki un augstu morālo stāju, vienkārši tāpēc, ka mums nepatīk, kā viņi pielūdz, ir grūti saprast. Un tomēr, tas, ko Sauls (Kurš mainīts uz "Paul"), izdarīja. Un tā, un citu iemeslu dēļ Paul Uzskata pats sliktākais grēcinieku, kas jebkad dzīvojis. Ko jūs domājat, ka kristīgā pasaule domā par Saul / Paul, ja Viņš nekad nebūtu Kļūsti jauns cilvēks? Viņš ir iesniegts lapās Rakstu Jaunās Derības par vienu no visvairāk ļaunuma un nicināms cilvēki, kuri dzīvojuši. Vai esat kādreiz meditēja par šīm lietām?
Kur mēs būtu bez Pāvila pagāniem? Kad cilvēki man jautā, kāpēc es ticu Rakstiem, viena no pirmajām atbildēm es dodu jums ir šāds: "Es ticu Rakstos, Tāpēc apustulis Pāvils noticēja arī Rakstiem. Kur mēs būtu bez Pāvila pagāniem? Kad cilvēki man jautā, kāpēc es ticu Rakstiem, viena no pirmajām atbildēm es dodu jums ir šāds: "Es ticu Rakstos, apustulis Pāvils Tāpēc noticēt arī," Man ir liela cieņa un apbrīnu par godīgumu, raksturu un absolūts ģēnijs šis cilvēks, kas nevar pārtraukt domāt, ko es ticēja. Kad Viņš saka, ka Viņš redzēja augšāmcēlies YESHUA, es ticu viņu, jo es domāju, ka Pāvils nekad meli pēc Viņa konvertēšanas. Pāvils teica:
"Es runāju patiesību Kristū - es nemeloju, mana sirdsapziņa apliecina to caur Svēto Garu" (Romiešiem 9: 1)
"(Kā es rakstīju, es apliecinu jums DIEVA priekšā, ka es ne meloju.)" (Galatiešiem 1:20)
Pāvils ir bez šaubām lielākais garīgā gigants Jaunajā Derībā. Tomēr, kas reiz bija lielākais ienaidnieks mūsu "MILIE" un Baznīcas. Vai "viņi" varētu iedomāties zaudēt šo cilvēku kā vienu no "viņu" bērnu "VIŅU" Karalistē? Kāpēc mēs nevaram mācīties no šī piemēra? Kāpēc mēs atsakāmies ticēt Rakstiem?
Paul, kurš neapšaubāmi bija lielākais ienaidnieks mūsu "Sweethearts" un Baznīcas gaida taisnības kronis!
8 Atliek man tikai saņemt taisnības vainagu, ko mans Kungs (“YESHUA”), taisnais tiesnesis, dos man viņā dienā, un ne tikvien man, bet arī visiem, kas ir iemīlējuši Viņa parādīšanos. 2. Timotejam 4: 8

Cik grūti bija "YESHUA" konvertēšanas Pāvils, kas bija vislielāko ienaidnieku Baznīcas un vislielāko "YESHUA" vajāšanu dotu vislielāko apustuļa visu laiku? Pagāja zibspuldze gaismas un varbūt divas vai trīs sekundes! "YESHUA," pārveidots "viņa" lielākais konkurents, un vislielāko ienaidnieku baznīcas divas vai trīs sekundes, bet Baznīca māca, ka musu “MILIE” nevar un / vai nebūs pārvērst daudz viduvējs grēciniekus in triljonu gadsimtiem. Ne tikai ir zaimošana, lai traucētu mūsu "MILIE" tas ir arī traks!
Nebija nekādā veidā ka mūsu "MILIE" pārstātu būt Pāvils par savu ģimeni un viņa karaļvalsti, un nav veids, kā "viņi" nebūs visu cilvēci savā ģimenē un viņa karaļvalsti, Tā iekļauti jums - kā tu būtu vienīgā visā Visumā!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario